Welcome To MichaelSNE Family Library on LOVE --n--ROMANCE

EDUCATION SHOULD BE FREE n THE INDIVIDUAL MUST BE WILLING TO LEARN.

Mother's Day! Mother Is Great Until The Last Day!

Xhe lOve mAke~s~s~ everyBODY wOndering "N" wAndering!!--*confuXing*[NOTcon+fuSing] ?

- - MICAHELSNE SMILES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

They know not love; By instinct they live together; So they're good to one another!

White Tigers,Glitter Graphicsclick to comment

Love's beautiful and peaceful to inspire soul often lasts;Being confused/irritated could be lust.

Photobucket

WomenLikeButterflyJust LoveThemAndNo AnswerForWhy!TheyAreSoftAndRedlikeRoseAndBlueInEyes.

Photobucket

When In LOVE: Some just sit around,otherwalk here walk there, the rest simply run! Probably YOU NEED A REST-- PAUSING FOR A TALK (doveli2008@yahoo.com) in the daily tiring WALK. Sweet, Sour & Saltish When In Love: A WALK TO REMEBER--From JANUARY to DECEMBER; Ask The Youngsters, They Know Better!.

There's nothing in the cup, the roses still accompanying not waking up!

Photobucket 李宗盛:我是真的爱你 曾经自己oo像浮萍一样无依oo对爱情莫名的恐惧oo但是天让我遇见了你oo 我初初见你oo人群中独自美丽oo你彷佛有一种魔力oo那一刻我竟然无法言语oo 从此为爱受委屈oo不能再躲避oo於是你成为我生命中最美的记忆oo 甜蜜的言语oo怎黱说也说不腻oo我整个世界已完全被你占据oo我想我是真的爱你oo 我是真的爱你oo我全心全意oo等待著你说愿意oo也许是我太心急oo竟然没发现你眼里的犹豫oo 只是你又何必oo狠心将一切都抹去oo你绝情飘然远离oo连道别的话也没有一句oo请你让我随你去oo让我随你去oo我愿陪在你的身边为你挡风遮雨oo让我随你去oo让我随你去oo我愿陪在你的身边等你回心转意oo我是真的爱你oo让我随你去oo让我随你去oo我愿陪在你的身边为你挡风遮雨oo 让我随你去oo让我随你去oo我愿陪在你的身边等你回心转意oo我是真的爱你oo我是真的爱你oo

She's happy go lucky;She's not seen the other lady!!By grace it's easy-NO WORRY.

mulher

Such a big rose, he means such is his love? Oh, forget it, how to keep it?

flores 金海心 - 说好不后悔 oo 作词:胡力 oo 作曲:胡力 oo 又一个烦闷夏天 oo醒来后泪湿了枕边 oo翻开日记 写下心情 oo不让人知道的谎言 oo 自己做了份早餐 oo牛奶味道有点咸 oo打开窗户 微风吹来 oo把爱藏在了心里面 oo 爱在飞 人在追 oo不是说好不后悔 oo爱本来就是是非非 oo心为何还要碎oo 爱在飞 人在追 oo不是说好不后悔 oo你的眼泪在征服谁 oo怎么也追不回 oo 让他飞 oo又一个烦闷夏天 oo醒来后泪湿了枕边 oo翻开日记 写下心情 oo 不让人知道的谎言 oo自己做了份早餐 oo牛奶味道有点咸 oo打开窗户 微风吹来 oo 把爱藏在了心里面 oo爱在飞 人在追 oo不是说好不后悔 oo爱本来就是是非非oo 心为何还要碎 oo爱在飞 人在追 oo不是说好不后悔 oo你的眼泪在征服谁oo 怎么也追不回 oo爱在飞 人在追 oo不是说好不后悔 oo爱本来就是是非非 oo 心为何还要碎 oo爱在飞 人在追 oo不是说好不后悔oo 你的眼泪在征服谁 oo 怎么也追不回 oo让他飞 oo让他飞oo

????????????

[ Click Me ] 一路上有你 词:谢明训 曲:片山圭司 演唱:张学友 oo你知道吗 爱你并不容易 oo还需要很多勇气 oo是天意吧 好多话说不出去 oo就是怕你负担不起 oo你相信吗 这一生遇见你 oo是上辈子我欠你oo 是天意吧 让我爱上你oo 才又让你离我而去 oo 也许轮回里 早已注定 oo今生就该我还给你 oo一颗心在风雨里oo 飘来飘去 都是为你 oo一路上有你 苦一点也愿意oo 就算是为了分离与我相遇 oo一路上有你 痛一点也愿意 oo 就算这辈子注定要和你分离 oo你知道吗 爱你并不容易 oo还需要很多勇气 oo是天意吧 好多话说不出去 oo就是怕你负担不起 oo你相信吗 这一生遇见你 oo是上辈子我欠你 oo 是天意吧 让我爱上你 oo才又让你离我而去 oo也许轮回里 早已注定 oo今生就该我还给你 oo 一颗心在风雨里 oo飘来飘去 都是为你 oo一路上有你 苦一点也愿意 oo就算是为了分离与我相遇 oo一路上有你 痛一点也愿意 oo就算这辈子注定要和你分离 oo一路上有你 苦一点也愿意 oo 就算是为了分离与我相遇 oo一路上有你 痛一点也愿意oo 就算这辈子注定要和你分离 oo 一路上有你 苦一点也愿意 oo就算是为了分离与我相遇 oo一路上有你 痛一点也愿意 oo 就算是只能在梦里拥抱你oo

RosesNoMoreInHerHandsBelovedHasJoinedOtherBandShe'sInGloomyDreamland! IsHE that grand?SeeWhatHeSent!

mulher[ Click Me ]> 如果你爱的不是我 oo 演唱:余润泽 放开吧 oo还有什么话要说 oo如果你爱的不是我oo 又何必为我难过 oo泪水在脸庞划落 oo 劝自己不要喝的太多oo 酒精麻醉了自己oo 夜夜的我好难过oo 如果你爱的不是我 oo 管我过的快乐不快乐 oo如果心碎的只是我oo 以后日子我要怎么过 oo如果你爱的不是我oo 管我过的快乐不快乐 oo如果痴情的只是我oo劝我自己不要太执着 oo HO....... oo 放开吧 oo还有什么话要说 oo如果你爱的不是我 oo又何必为我难过 oo泪水在脸庞划落oo 劝自己不要喝的太多 oo酒精麻醉了自己 oo夜夜的我好难过 oo如果你爱的不是我oo 管我过的快乐不快乐 oo如果心碎的只是我 oo以后日子我要怎么过 oo 如果你爱的不是我oo 管我过的快乐不快乐 oo如果痴情的只是我 oo 劝我自己不要太执着oo HO....... oo

Oh,my dove,do you see my love?

如果你爱的不是我 oo 演唱:余润泽 放开吧 oo还有什么话要说 oo如果你爱的不是我oo 又何必为我难过 oo泪水在脸庞划落 oo 劝自己不要喝的太多oo 酒精麻醉了自己oo 夜夜的我好难过oo 如果你爱的不是我 oo 管我过的快乐不快乐 oo如果心碎的只是我oo 以后日子我要怎么过 oo如果你爱的不是我oo 管我过的快乐不快乐 oo如果痴情的只是我oo劝我自己不要太执着 oo HO....... oo 放开吧 oo还有什么话要说 oo如果你爱的不是我 oo又何必为我难过 oo泪水在脸庞划落oo 劝自己不要喝的太多 oo酒精麻醉了自己 oo夜夜的我好难过 oo如果你爱的不是我oo 管我过的快乐不快乐 oo如果心碎的只是我 oo以后日子我要怎么过 oo 如果你爱的不是我oo 管我过的快乐不快乐 oo如果痴情的只是我 oo 劝我自己不要太执着.

natureza Lyrics : Your cheatin' heart will make you weep You'll cry and cry and try to sleep But sleep won't come the whole night through Your cheatin' heart will tell on you When tears come down like fallin' rain You'll toss around and call my name You're gonna walk that floor the way I do Your cheatin' heart will tell on you Your cheatin' heart will pine some day, And crave the love,you threw away. The time will come when you'll be blue, Your cheatin' heart will tell on you. When tears come down like fallin' rain You'll toss around and call my name You're gonna walk that floor the way I do Your cheatin' heart will tell on you Your cheatin' heart will tell on you

NowTheirPeaceAndJOYisDOUBLEtheDOUBLE-AfterGoneThro'Pain/RainOnLoveLane.

Photobucket Oh, My God. Now I Pray For Those On The Love Lane, They Can Enjoy The Rainbow Without Much Thunder And Rain.

It's Sign of SUCESSFUL Long Good Life,When Old Man STILL Relaxing sharing SILVER Hair With His Wife!

Photobucket

I'll be very blessed and happy to have such OLD-FOLK home.Even I live alone! Everything is a BYGONE.

Photobucket

Looking Back and Looking Forward.

This's Just About Life:

Who Can Change The Seasons? Who Can Give The Reasons? Whatever "fate of love" befalls on poor suffering peasants, also trap many clever rich men enjoying life in The Great Mansons!

All living is the manifestation of life. This man is not talking about good life(carnal soul living ) but (spiritual soul which is intrinsic LIFE).

One shot I listen to this song not less than 10 times: A beautiful song reminds us of the result of walking in DARKNESS.

Accidentally 2 copies! I leave it here to tell/imagine the great LOVE story.

Wish You A Happy Wedding Day!

India Male Professor BOLLYWOOD DANCE---HA! HA! HA!

Professor Manil Suri's Bollywood dance 它是男性教授。 不是女性! It is male professor. Not female! Het is mannelijke professor. Niet vrouwelijk! C'est le professeur masculin. Pas femelle Es ist männlicher Professor. Nicht Frau! Είναι αρσενικός καθηγητής. Μη θηλυκός! È professore maschio. Non femmina! それはオス教授である。 ない女性! 수컷 교수이다. 여성 아닙니다! É professor masculino. Não fêmea! Это мыжской профессор. Не женщина! Es profesor de sexo masculino. ¡No hembra! 它是男性教授。 不是女性! It is male professor. Not female! Het is mannelijke professor. Niet vrouwelijk! C'est le professeur masculin. Pas femelle Es ist männlicher Professor. Nicht Frau! Είναι αρσενικός καθηγητής. Μη θηλυκός! È professore maschio. Non femmina! それはオス教授である。 ない女性! 수컷 교수이다. 여성 아닙니다! É professor masculino. Não fêmea! Это мыжской профессор. Не женщина! Es profesor de sexo masculino. ¡No hembra!

Challenged to do something embarrassing after his reading at the Brooklyn Book Festival, Sep 14, 2008, novelist and math professor Manil Suri did his version of a dance by famous Bollywood dancer Helen. Original dance in 1971 movie Caravan is on YouTube ("Piya Tu Ab To Aja"

COMMENTARY FROM YOUTUBE READERS: This guy is mad cool ... he spoke to my class. Get it! –by Aural Examination.// Manil, usually quite a cool cucumber, is a surprisingly good dancer---by bifeldman // This guy was my calculus teacher; wow ---byanooru1 what moves!so graceful! And the furry stomach!

<

Tuesday, September 23, 2008

The Maxim By Teacher Lee


金玉良言 ^o^李老师的做人观念

命苦从不珍惜开始 命好是从珍惜开始 珍惜才能拥有 感恩才能天长地久 成长不是我有话要说 而是听得懂 看得懂"
给你的礼物
给父母最好的礼物是荣耀 给孩子最好的礼物是榜样 给朋友最好的礼物是机会 给自己最好的礼物是成就 孝顺不能等 健康不能等 成功不能等"
现在的女人
要做三立女人
: 1) 经济独立 2) 思想独立 3) 能力独立 女人不要做三瓶 : 1)年轻时当花瓶 2)中年时当醋瓶 3)老年时当药瓶 [Joel]

No comments: